kedd, szeptember 29, 2009

Kicsit taknyosan

Sajnos megint kitört rajtam a nátha, csak most épp fogalma sincs senkinek, honnan szedhettem. Szenvedek az orrdugulástól és orrszívástól, köhögök is kicsit, de reméljük, nem lesz hosszú életű a megfázás...

Mostanában megint aktív napjaink voltak. Hétvégén elmentünk Alexa keresztszüleihez, akikkel a Balcsin is voltunk, ott jól lefárasztottam magam, mert nem aludtam egész nap, estére meg kidőltem a kocsiban hazafelé. Kb. 3/4 7-kor elaludtam és anyáék legnagyobb örömére már nem keltem fel éjfélkor kipihenten, hanem nyomtam reggelig a szunyát. :)
Vasárnap otthon voltunk, délután meg elmentünk vásárolni. Vettünk mindenféle ruhákat, kicsit rohangáltam az üzletekben, amit továbbra is nagyon szeretek. A legviccesebb az volt, amikor megláttam egy fagyizót és közöltem, hogy én kérek fagyit. Persze, ez önmagában még nem lenne vicces, de én eddig nem szerettem a fagyit! Összesen ettem vagy kétszer, akkor se ettem meg, csak beleettem, a többi esetben még megkóstolni sem voltam hajlandó. Most meg fagyit kértem!!! Anya azt hitte először, hogy viccelek, aztán adott az övéből kicsit, de persze így nem tetszett és kellett venni sajátot nekem is. Aztán leültünk egy padra, és mint aki világ életében ezt csinálta, szépen elnyalogattam, mint a nagyok. Nagy lépés volt, mert velem eddig sose kellett vitatkozni, hogy "elég már a fagyiból kisfiam, ma már nincs több, stb.", mivel eddig ha adták se kellett. Majd meglátjuk, mi lesz ezután... :)

Tegnap voltam bölcsiben, ma meg Ica mamával vagyok otthon. Majd meglátjuk, hogy alakul a taknyosságom, hogy mehetek-e még a héten, de nagyon örülnék neki, mert már hétvégén is mondtam, hogy szeretnék bölcsibe menni! :)

Nincsenek megjegyzések: