kedd, szeptember 15, 2009

Újrakezdés

Hát tegnap újrakezdtük a bölcsibe járást és félig-meddig sikerrel is jártunk. Apa elvitt, aztán "megszökött" és persze sírtam utána, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de egy idő után abbahagytam és játszottam a többiekkel. Aztán ebéd után jött apa, és kicsit gyorsan megint sajnáltattam magam neki, de mire anya hazaért, neki már teljesen lelkesen meséltem, milyen jó volt a bölcsiben! :)
Ma nem mentem, mert mindenkinek korán kellett elmennie itthonról reggel, így itt aludt Ica mama és ő vigyázott ma rám. Jókat játszottunk, meg elmentünk jó messzire motorozni, elfáradtam kellőképpen. Délután jöttek a nagybátyámék, vele fociztunk egyet, aztán hazajött a család is.
Holnap megint megpróbáljuk a bölcsit, apa úgy tervezi, hogy ott is hagy, én még nem tudom, hogy mennyire leszek együttműködő a dologban. :)

Nincsenek megjegyzések: