hétfő, október 05, 2009

Betonkeverő

A múlt hét viszonylag eseménytelenül telt, csak pénteken voltam bölcsiben, addigra már csak kicsit voltam taknyos, így nem jelentettem nagy veszélyt a többiek egészségére. :)

Hétvégén kertészkedtünk kicsit, meg voltak itt Kispepóék, játszottunk sokat együtt, aztán meg élveztem anya társaságát is, amit mostanság igencsak hiányolunk mindketten apával. Amióta anya dolgozik, keveset látjuk egymást, reggel már elmegy, mire felkelek és délután már jó késő van, mire hazaér. Eléggé megviseli egyelőre a családi életünket anya munkája, de valahogy csak kénytelenek leszünk megszokni...
Viszont most sokat vagyok apával, amit élvezek nagyon és a bölcsibe is nagyon szeretek járni. Ma például elmentünk sétálni és megnéztünk közelről egy igazi betonkeverőt. Keverte a betont, beletette a talicskába és házat építettek belőle!!! Hűűűűű, nagyon szuper volt!

Nincsenek megjegyzések: