szombat, október 17, 2009

Daru-bolt

Sajnos megint megtaláltak minket ezek a fránya vírusok. Anya lebetegedett még a hét elején, aztán csütörtöktől már nem is dolgozott, én meg péntek délután kezdtem belázasodni és egyelőre még nem változott a helyzet. Kicsit köhögök is, de más tünetem nincs és hála istennek könnyű levinni a lázamat. A közérzetemen nem látszik semmi, pörgök ugyanúgy, csak kicsit többet alszom és kevesebbet eszem. Ma pl. 11-kor keltem reggel! :) Jó, mondjuk hajnalban fenn voltam vagy másfél órát, mert melegem volt, ment le a lázam és izzadtam. Aztán délután is aludtam egyet, viszont nem ebédeltem semmit. Anya is ugyanúgy van, egyelőre nem javul a dolog. Reméljük, a többiek nem kapják el és mi is megússzuk ennyivel.

Ma hajnalban, amikor felébredtem, közöltem anyáékkal, hogy el kell mennünk a daru boltba, mert nem vettük meg a darut és mindenképp vissza kell mennünk. Nekik fogalmuk se volt, miről beszélek, de hajnaltájt nem is izgatta őket a dolog különösebben. Aztán ma délután megint közöltem velük, hogy indulnunk kell a daruboltba daruért, apa vegye a cipőjét, anya is öltözzön és induljunk. Olyan voltam, mint egy kis tábornok. Beszabályoztam a családot és indulnunk kellett egy játékboltba, mivel fogalmuk se volt, hogy hová akarok menni. Én ugyan mondtam, hogy ki kell menni a kapun, de nem értették, hogy merre. :) Aztán persze darut nem vettünk, mert nem volt sehol, de egy olajszállító kamionnal beértem (egy kicsivel). :) Vicces kiruccanás volt így betegen.

Nincsenek megjegyzések: