vasárnap, október 25, 2009

"Nagy"-ok

A vírusok még mindig nem hagytak el minket, úgyhogy ez a hetünk ezzel telt. Felváltva köhögő rohamok, hol én, hol Alexa, hol anya, hol pedig egyszerre. Hétvégére már jobb lett, de mára megint olyan, mint mikor kezdtük. A környezetünkben egyre több embernek van ez a köhögős nyavalyája, a doki nénink is azt mondta, hogy csak a szokásos őszi vírusok, viszont sokáig tartanak. "Hurrá!" Pedig a hét vége felé már kimerészkedtünk kicsit többet is a levegőre, mert az is gyógyító ilyenkor, de nem sokat segít egyelőre semmi. Sajnos ezt a betegséget most nem sikerült megúsznunk antibiotikum nélkül, de reméljük, legalább használni fog...

Csütörtökön este vendégeink jöttek, apa keresztfia, illetve unokaöccsei, a "Nagy" fiúk. Ők már igazából felnőtt Nagy-ok, és nagyon-nagyon megszerettem őket. Olyan még sosem fordult elő velem, hogy valaki után sírtam volna, ha elment, de utánuk már kétszer is. Pénteken elmentek sétálni és nem voltak sehol, amikor felkeltem, szombaton szintúgy, mert anya bevitte őket kicsit Pestre. Mindkétszer kiakadtam rajta, és nem is tudom még mi lesz, ha ma tényleg haza is mennek. Jó volt velük lenni, mert iszonyú sokat játszottunk együtt.

Tegnap elmentünk az állatkertbe is, az is szuper program volt. Ez volt életem harmadik állatkerti látogatása. Az elsőnél 3 hónapos voltam, a másodiknál végigaludtam és most volt az első, hogy tényleg élveztem. Nagyon tetszett minden! A kedvenceim a zsiráfok voltak, akiket meg is etettem. Bementünk a játszótérre is, meg az állatsimogatóba és közben is rengeteg állatot láttam. Szuper volt!

Ma délelőtt meg kivittük Alexát a lovardába és ott hancúroztam egy jó másfél órát, az is jó élmény volt.

Sajnálom, hogy hazamennek a fiúk. Remélem, gyakrabban fognak jönni. :)

Nincsenek megjegyzések: