kedd, január 01, 2008

Szilveszter


Tegnap megvolt az első szilveszterem, jó muri volt! :-) Anya feldíszítette a lakást mindenféle lógó papírokkal, én meg azért küzdöttem, hogy letéphessem őket, nagyon tetszett. Este hagyták, hogy aludjak még egy picit vacsi nélkül és én is fenn maradhattam tovább, mert állítólag ilyenkor mindenki későn fekszik le. Itt voltak Alexa keresztszülei Danival, meg Apa barátja a Tomi. Sajnos egy kis rossz is történt, mert a vendégeinkhez sajnos betörtek, amíg itt voltak nálunk. :-( Így kilenc körül rohantak haza, megvárták a helyszínelést, aztán épphogy visszaértek éjfélre a koccintásra. Nem volt a legemlékezetesebb szilveszterük, de legalább nem sok mindent vittek el a betörők... :-(
Dani meg Alexa addig is elvoltak, kinn az udvaron durrogtattak mindenféle tűzijátékot és rettenetesen élvezték. Én tizenegykor elaludtam, de így is nagyon jó volt az első szilveszterem. Azt hiszem, ezt a napot is szeretni fogom!

Nincsenek megjegyzések: