kedd, január 01, 2008

Korcsolya

Ma kinn voltunk Keresztanyáéknál és nagyon jól éreztük magunkat. Még ott is járt a Jézuska, úgyhogy volt ajándékozás, aminek minden gyerek irtóra örült. Ebéd után meg kimentünk a tóhoz, ami be van fagyva és a lányok korcsolyáztak rajta. Én egy picit aludtam, addig Apa segített botladozó Anyának korizni, Alexa meg csak rótta a köröket, ő szuper ügyes ebben. Amikor felkeltem, akkor Anyával koriztam én is, mármint úgy, hogy ő korizott és tolta a babakocsit. Nagyon tetszett, mert jó gyorsan mentünk és Anyának is jó volt, mert legalább a kocsiba tudott kapaszkodni. Ezt a korcsolyázós dolgot meg fogjuk ismételni, mert szuper volt!
Ja, és ma rengeteg hó leesett. Tiszta fehér minden, régen nem volt ennyi hó és én személy szerint még sosem láttam ilyet. :-)

De olyan szép, nem?! :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia, Levi! A karácsonyi üdvözlőt anya csinálta Macromedia Flash 8-al. Örülök, hogy tetszik :).
üdv, Bogyesz :)