vasárnap, január 06, 2008

Ülés

Annyira megtetszett ez az ülés dolog, hogy tegnap már egész nap ültem, bárhol voltam, mindenhol felültem. Rájöttem, hogy így mindent sokkal könnyebb elérni, jobban látom a világ történéseit is. Ma reggel is úgy ébresztettem a családot, hogy ültem és kapaszkodtam a kiságy oldalában és vártam, hogy valaki kivegyen végre. Egyébként anya szerint irtó rendes gyerek vagyok, mert nagyon türelmesen tudok várni. Sosem balhézom, hogy vegyenek ki az ágyból, megvárom, amíg ők jönnek. Anya szerint egyébként csak pillanatok kérdése, hogy fel is álljak egyedül, mert már elkezdtem az ehhez szükséges mozdulatokat. Eddig a felállás nem foglalkoztatott, de azt viszont nagyon szeretem, ha fogják a két kezemet és sétálunk a lakásban.


Ma már fenn voltam negyed nyolckor, úgyhogy megyek gyorsan vissza is fekszem, mert nagyon álmos vagyok és ez a szakadó eső is elég nyomasztó...

Nincsenek megjegyzések: