péntek, január 25, 2008

Fodrász

Így nézek ki!
Ma levágattam a hajam, voltam Apa fodrászánál, a Majánál. :) Nagyon jól tűrtem a dolgot, hagytam, hogy Maja vágjon. Csak egyszer vettem el a fésűjét megnézni, de a többi nem érdekelt.
A lényeg, hogy "szép" lettem, anya szerint egy férfinak is mindig kell adnia magára...

Ica mama elővette nekem Alexa régi bébikompját, ami nincs túl jó állapotban ugyan, de tökéletesen megfelel arra a rövid időre, amíg elindulok egyedül. Az egész csak arra jó, hogy ne kelljen valakit mindig rángatnom, hogy sétáltasson, mert így magamtól is el tudok jutni oda, ahová szeretnék. Néha persze vannak akadályok a lakásban, amitől picit pipa leszek, de aztán megoldom és megyek tovább. A bébikomp az a találmány, ami lehet, hogy nem túl egészséges - bár ezzel is lehet vitatkozni -, viszont a szülők számára rendkívül kényelmes és hasznos. :-)

Nincsenek megjegyzések: