csütörtök, január 03, 2008

Nem értem...

Vannak dolgok, amiket nem értek. Mindig kinézek magamnak valamit a lakás különböző pontjain, amit szeretnék megkaparintani magamnak, de hiába magyarázom kézzel-lábbal anyáéknak, hogy nekem az kell, valahogy sose segítenek odajutnom. Nem értem, miért nem lehet letépkedni a függönyt, amikor az olyan jó mulatság. Vagy miért nem adják oda a polcon lévő összes dolgot, amikor azoknak olyan jó hangjuk van, ha leesik a földre. Vagy például miért nem olvashatom ki én is azokat az újságokat, amiket ők. Jó, ők mégsem eszik meg, de ezt se értem, miért nem.
Nem értem, miért nem lehet a távirányítót úgy használni, hogy folyamatosan más kép legyen a tévén. Vagy hogy miért baj az, ha nyálas a telefonjuk.
És hogy a számítógép routerjét miért nem szerelhetem meg?! Ti ezt értitek???

Nincsenek megjegyzések: