szerda, augusztus 04, 2010

Nyaralás

Megjöttünk a nyaralásból, ami sajnos véget ért hamar, de egy csomó szuper élménnyel lettünk gazdagabbak. Először is ez volt életem első repülőútja, amit már nagyon vártam. Az indulás úgy kezdődött, hogy elaludtunk és kómában ébredtem, majd megkérdeztem anyát, miért nincs még itt a repülő. Sehogyse értettem, hogy nekünk kell menni a reptérre és nem jön értünk... :)
Simán ment minden, élveztem az utat, aludtam is, pedig nem volt hosszú út.


A tenger szuper jó volt, imádtam az egészet. Meleg volt a víz, nagyon sokat pancsoltunk, egyedül az utolsó nap nem mentem vízbe, mert akkor olyan nagy hullámok voltak, hogy kicsit féltem tőle.


Az alvási ritmusom széthullott teljesen, napközben nem aludtam, vagy csak nagyon későn (öt után, fél hétkor!) aztán este jó sokáig fenn voltam, de ez pont jó volt így, mert akkor mentünk "bulizni" a sétáló utcába. Volt ott mindenféle szuper dolog, ugrálóvár, állatok, lovaglás, golfozás, kaja-pia, körhinták, minden estére volt valami új élmény.


Napközben nem nagyon ettem, de esténként jól bekajáltam mindig és találtunk kinn is rántott husit, amitől én végképp boldog voltam. A kedvenc kajám. :)
A szállodánk jó hely volt, volt ott is nagy medence, és kaptam külön kinyithatós ágyikót, amiben nagyon büszkén aludtam.
Jól éreztük magunkat nagyon, sajnos nagyon hamar eltelt, még maradtunk volna igazán...


Hétfőn anyával Heim Pál járat volt, mivel még a nyaralás előtt kijött rajtam valami bőrbetegség, amiről nem tudták megmondani, mi lehet. Dokinéni adott kenőcsöket és közölte, hogy az ekcémám jött ki. Kenőcsök nem használtak, így elmentünk a bőrgyógyászatra. Ott azt mondták, növényallergia - ez biztos, hogy allergia és ekcéma. Kérdezték, hogy milyen növényeket fogdosok. Kertes házi gyereknél könnyű az ilyen kérdés, bár én egyébként sosem nyúlok a növényekhez... Mindegy, már nem fog kiderülni, mi lehetett a baj, de legalább az új kenőcstől elkezdett szépen gyógyulgatni.

Sajnos anya nem tudott itthon maradni egész héten, mert visszahívták dolgozni, de azért tegnap még kiugrottunk keresztanyáékhoz pancsolni, most meg két napig Piri mamáék társaságát élvezem itthon! :)

Nincsenek megjegyzések: