vasárnap, augusztus 29, 2010

Búcsúbuli a bölcsiben

Pénteken délután Julcsi tartott nekünk - óvodába ballagóknak - egy búcsúbulit. Eljöhettek a szülők is, volt előadás nekik, ajándékozás, aztán hamburgerparti. :)
A teraszon bábszínház volt és közösen előadtunk a Kiskakas gyémánt félkrajcárját. A közösen persze kicsit túlzás, mert én megint kivontam magam a forgalomból és nem akartam szerepelni. Julcsi persze megoldotta a helyzetet. :)

Az előadás után Julcsi mindenkinek adott egy személyre szabott ajándékot, amit hosszú ideje készített mindenkinek emlékbe. Csodaszép könyvecske, ami a bölcsiben készült fényképeinkkel van tele, mindenkinek saját magára vonatkozó bejegyzésekkel és üzenetekkel, amivel útra enged minket. Persze volt sírás, Julcsi és az anyukák sírtak, mi meg nem igazán értettük, hogy mi a bajuk.

Anya egész nap csak azt mondogatta, hogy Julcsi nagyon fog hiányozni és szokatlan lesz ehhez képest az ovi, de mindenképpen ellátogatunk még hozzá sokszor és szeretnénk bölcsin kívül is találkozni majd velük.
Én még nem igazán értem, hogy másik oviba megyek, még három hétig maradok itt, úgyhogy van időm még megérteni. :)
Az ajándékok után jött evés-ivás, Tomi hamburgert sütött, ami istenire sikeredett. Mi meg rohangáltunk, bohóckodtunk, ugráltunk, motoroztunk, úgyhogy mindenki hulla fáradtan esett haza. Köszönjük Julcsi, szuper buli volt!!! :)

Nincsenek megjegyzések: