szerda, augusztus 25, 2010

Balcsiiiiiii!!!

Szombaton leruccantunk anyával és apával hármasban (sajnos Alexa nem volt itthon) a Balcsira, Zamárdiba. Egész nap csak pancsoltunk és pihiztünk. Már nem nagyon emlékeztem a Balcsira, de most tetszett nagyon, mert nincsenek benne nagy hullámok, mint a tengerben, egyébként meg teljesen ugyanolyan. Amikor Ildi felhívta anyát telefonon, neki pl. elmeséltem, hogy épp a tengerparton napozunk. :)
Egyébként eléggé kommunikatív napom volt, mert a játszótéren is odamentem minden kisgyerekhez és azt mondtam nekik, hogy "Helló, én Nagy Levi vagyok és magyar vagyok. Téged hogy hívnak?" :)))
Délután Rebusék is odajöttek hozzánk, mert ők is épp lenn nyaraltak. Estig együtt voltunk, ettünk egy jót Maurónál, aztán jó későn hazaértünk. Szuper nap volt!

Nincsenek megjegyzések: