vasárnap, augusztus 29, 2010

Ágyikó

Van egy nagyon szép ágyikóm, ami félemeletes, csúszdás, vártornyos és az aljában bunker van. Imádtam, amikor kiválasztottuk, nagyon tetszett és borzasztó boldog voltam, amikor az új lakásban megkaptam. A probléma pusztán annyi vele, hogy nem alszom benne. Irtó jó ott játszani, csúszdázni, meg elbújni, csak aludni ne kelljen benne. Sok mindennel próbálkoztak már anyáék, eddig nem sok sikerrel. Azt szoktam mondani nekik, hogy túl magas és ezért nem alszom ott.

Emiatt úgy döntött a család, hogy bár szép állapotban van és teljesen használatlan még - azaz nem szorulna cserére -, mégis kapok egy új ágyat. Tegnap délelőtt el is mentünk az "ágyboltba", hogy kiválasszuk az új szerzeményt. Nekem két kikötésem volt, ne legyen magas és legyen fiók az aljában. Anya meg nagy méretűt akart, hogy ne kelljen már cserélni és az oldalára valami védőt, hogy ne essek le -amit persze később le lehessen venni. Végül persze mindehhez egyedit kellett gyártatni, de egy ágyboltban mindent meg lehet oldani. :) A jövő héten megkapjuk az árajánlatot és állítólag két hét múlva meg is lesz az új ágy. Most mindannyian kíváncsian várjuk, de legfőképp anyáék, hogy vajon ebben fogok-e majd aludni... Reméljük a legjobbakat. :)

Nincsenek megjegyzések: