szombat, augusztus 21, 2010

Nyaraltam

Szombattól szerdáig lenn voltam mamáéknál a "tanyán". Először úgy volt, hogy hétfőig, vagy keddig maradok, de szuper jól éreztem magam, úgyhogy kicsit meghosszabbítottuk. Alexa meg elment Bucsuba nyaralni, úgyhogy anyáéknak volt pár szabad napja otthon gyerekek nélkül. :)
Mamáéknál jó volt nagyon, sokat segítettem a kertben a papának, elmentünk a játszótérre, sétáltunk sokat. Meglátogattuk Annus nénit és elmentünk a jászberényi állatkertbe is. Azt hiszem, szeptemberben még lemegyek egy kicsit hozzájuk, mielőtt kezdődik az ovi, mert utána már úgyis nehézkesebb lesz.

Most élvezzük a hosszú hétvégét itthon. Két napig nagytakarítás volt és segítettem én is sokat anyáéknak, nagyon élveztem. :) Azért jutott idő pancsizásra is, mert szép idő van.

Most elmegyünk meglátogatni Keresztanyáékat, holnap meg leruccanunk a Balcsira, ahol találkozni fogunk Rebusékkal! :)))

Nincsenek megjegyzések: