csütörtök, augusztus 06, 2009

Vásárlás

Tegnap újra meglátogattuk Erikát, aki az új fodrászunk és most sírás nélkül türelmesen végigültem a hajvágást. Azelőtt sose sírtam fodrásznál (pedig fél éves korom óta járok!!!), de a múltkor a nullás géptől sokkot kaptam. Most szóltam Erikának, hogy csak ollóval vágja, így minden a legnagyobb rendben volt. :) Anya szerint dögös lettem, bár ő mindig kicsit elfogult velem...

Ma Ica mamával voltam itthon délelőtt és jókat hancúroztunk, anya meg apa ügyintéztek a "nagyvárosban" :). Délután meg elmentünk bevásárolni, amit nélkülem már nem is lehet csinálni. Fiú létemre megőrülök a vásárlásért, mindegy milyen bolt, csak menjünk vásárolni. Legszívesebben állandóan csak boltokba mennék, bár nem is a vásárlás izgat, hanem a csavargás, mert az se zavar, ha nem veszünk semmit, csak menjünk. :)))

Nincsenek megjegyzések: