hétfő, augusztus 24, 2009

Aktív hétvége

Hétvégén itt voltak nálunk a szlovák barátaink. Pénteken jöttek és tegnap délutánig maradtak. Szuper hétvégét töltöttünk velük, nagyon szeretjük őket. Gigi (a nagy-kislány) már öt és fél éves, de irtó jól elvoltunk egymással, egész nap csak játszottunk.
Pénteken estefelé elmentünk a veresegyházi medvefarmot meglátogatni. Én még nem voltam itt, de anyáék már voltak többször és amióta nem jártak itt, gyönyörűen felújították és megcsinálták az egészet. Vannak itt farkasok is, vaddisznók, őzikék és sok paci. Lehet lovagolni, nyílt egy étterem, van szuper játszótér és mézzel lehet etetni a macikat fakanálról. Egy igazi élmény volt az egész!



A szombati program a Tropicarium volt. Én még itt sem voltam és Gigi sem, de ő már nagyon szerette volna látni, úgyhogy felvettük a nyúlcipőt és elindultunk a Camponába. A halak tetszettek, meg a krokodil és kicsit a cápák is izgattak, de igazából én volt a legkevésbé lelkes a társaságból. Az jobban izgatott, hogy rohangáljak összevissza, ami abban a tömegben életveszélyes és lehetetlen volt. Annyi ember volt, hogy nem lehetett megmozdulni, csak álltunk egy helyben, se ki, se be, és csurgott rólunk a víz a jó kis trópusi párás levegőtől. Én ordítottam is egy sort, mert folyamatosan le akartam menni, de nem lehetett, akkora volt a tömeg, hogy eltapostak volna. Azért valahogy kijutottunk, de totálisan elfáradt mindenki. Kicsit kajáltunk, aztán betértünk néhány üzletbe, ahol végre lehetett rohangálni és hason csúszni a ruhák alatt. :)))
Estére nagyon elfáradtunk. A vasárnapot aztán itthon töltöttünk, kicsit gyomláltunk és főzicskéltünk, mi meg Gigivel meg sem álltunk a játszásban, annyira pörögtünk. Sajnáltuk nagyon, hogy hazamentek, de reméljük, hogy hamar fogunk újra találkozni! :)

Nincsenek megjegyzések: