kedd, augusztus 11, 2009

Pörgünk...

A hétvégénk megint zsúfoltra sikeredett. :) Pénteken itt voltak Kispepóék és irtó jól eljátszottunk egymással (egy-két lapáttal adott pofontól eltekintve). :) Aztán másnap mentünk Keresztanyáékhoz, ahol egy igazán szuper napot töltöttünk el, azóta is minden nap vissza akarok menni hozzájuk. :) Mindkét nap úgy pörögtem, hogy nem jutott időm napközbeni alvásra, ami nálam még nem fordult elő. Mindkét nap bírtam, még csak holtponton se nagyon voltam. Aztán egyik nap nyolckor, másik nap este hétkor kidőltem és reggelig húztam a lóbőrt. Megérte, mert nagyon jól éreztem magam! :)
Pancsoltam egyedül a nagy medencében, amitől anyáék irtó büszkék voltak rám. :)
Vasárnap itt voltak a nagybátyámék, szülinapoztunk, tegnap pihi volt itthon, ma meg jöttek Piri mamáék, úgyhogy nincs megállás! :)))

Nincsenek megjegyzések: