szerda, augusztus 19, 2009

Bölcsi

Az elmúlt két nap a vásárlások jegyében telt, ugyanis mindjárt itt a suli és Alexának venni kell egy csomó érdekes dolgot az iskolába. Kapott mindenféle ceruzákat, filceket és nem igazán értettem, hogy nekem miért nem lehet ennyi mindent. Azért remélem, majd kölcsönadja néha őket. :) Aztán vennünk kellett anyának néhány ruhát is, mert azt mondja a "dolgozóba" nem veheti fel a mostani göncöket, a régiek meg nem jók már rá. Nem értem a nőket, állandóan öltözködnek. :)
Az elmúlt pár napban folyamatosan emlegettem a bölcsit és minden nap elmondtam anyáéknak, hogy szeretnék még oda menni. Ma pl. arra mentünk autóval és szóltam, hogy vigyenek be Julcsihoz, mert megismertem a környéket, ahol jártunk. Anya reméli, a lelkesedésem a bölcsi iránt még sokáig fog tartani. :)

Nincsenek megjegyzések: