szerda, augusztus 05, 2009

Újra itt! :)

Végre valahára újra tudok írni és tudom, hogy rengeteg az elmaradásom, de először is nyaraltunk kicsit a Balcsin, aztán meg hazajöttünk, volt egy csomó program, most meg majdnem egy hete nem volt internetünk.
Most megpróbálom pótolni az elmaradásainkat. :)
Először is a nyaralásról.

A Balcsit rettenetesen élveztem, és nagyon jól éreztem magam. Szuper időt fogtunk ki végig, a víz meleg volt, hamar eltelt az egy hét. Napközben strandoltunk, esténként csavarogtunk, néha átmentünk másik városba is, igazán jól éreztük magunkat.
A többit inkább képekben. :)

Esténként ez volt a legfőbb elfoglaltságom, mindenhol találtam autós gépet. Imádok ilyenekbe beülni, de sosem engedem, hogy beindítsák!!! Anya örül, így olcsón megússzák a dolgot. :) A gépektől kicsit félek, ezért is kész csoda, hogy pl. a körhintára hajlandó voltam felülni és még élveztem is.


Pancsolás minden mennyiségben! :)


Egyik este elmentünk Anya kedvenc éttermébe Zamárdiba, ahol megünnepeltük Apa szülinapját. A pincérek énekeltek neki, zenéltek és hoztak ajándék tortát is. :) Szegény Apa megérdemelte, mert sajnos a harmadik napunkon lesérült és összevarták a lábát. A terasz szélén kiállt egy lemezdarab és beakadt a lába, úgyhogy mentünk a kórházba és sajnos utána már nem tudott fürdeni a Balcsiban.




Amióta hazajöttünk, azóta is mindig van valami program, barátok, nagyszülők, csavargás, zajlik az élet körülöttünk, de a Balatont azóta is sokat emlegetem és néha mondom Anyáéknak, hogy menjünk oda vissza! :)

Nincsenek megjegyzések: