hétfő, március 02, 2009

A hétvégénk

Hétvégén itt voltak a barátaink két kisfiúval, és rettenetesen boldog voltam ettől. :) A fiúk kb. másfél és kb. két és fél évesek, szóval lehetett velük játszani jó sokat. Annyira élveztük mindannyian, hogy egyikünk se akart aludni délután, így estére úgy kiütöttük magunkat, hogy mindhárman felváltva hisztiztünk. :) Persze csak kicsit, mert közben játszani is kellett folyamatosan.
Este negyed hétkor eldőltem, mint a bot. Fürdés nélkül, vacsi nélkül egyszerűen kidőltem. Úgy aludtam reggelig, mint akit leütöttek. Nagyfiú vagyok már, de azért még a délutáni alvás nélkül nem bírom a napot. :)
Vasárnap meg mamánál voltunk, költöztettünk, pakoltunk, mama vigyázott rám meg Alexára, amíg anyáék segítettek rámolni és költöztetni.
Este megint hulla voltam, de jó nap volt. Ma meg kinn voltam motorozni papával és ebben a tavaszias időben rengeteg gyerek volt kinn, úgyhogy nagyon élveztem!

Nincsenek megjegyzések: