csütörtök, március 05, 2009

Öntudat

Hát ebből aztán van nekem bőven. :)
Anya szerint elég határozott egyéniségem van, aki pontosan tudja mit akar, és mint egy igazi kis KOS, néha fejjel megy a falnak. :)
Egyébként a fejlődésemben is sok mindenen látszik. Eddig például azt mondtam, hogy ebéd vagy kajcsi, amikor éhes voltam, most már konkrétan megmondom, hogy sonkás kenyeret kérek, vagy pogácsát, vagy éppen amihez kedvem van. Rengeteget beszélek és ezt úgy értem, hogy imádok beszélgetni. Néha csak úgy elkezdek mesélni valamit anyának vagy apának, ők visszakérdeznek dolgokat és akkor kerek kis történet lesz belőle. Például mindig elmesélem magamtól (!), hogy mit csináltam a parkban, melyik gyerekekkel találkoztam, kivel játszottam, mit ettem közben, hogy viselkedtek a kecskék és mivel etettem meg őket, stb... És ezt még sorolhatnám. Továbbra is irtó kommunikatív vagyok és anya szerint nagyon vicces, amikor teljesen komoly arccal elkezdek mesélni (néha halandzsálni) és próbálok komoly maradni, persze mindig nevetés a vége. :)

Nincsenek megjegyzések: