szombat, március 21, 2009

Számolok

Tegnap is és mostanában minden nap őrült nagy csapatokba verődünk a parkban a gyerekekkel és irtó jókat játszunk. Ilyenkor alig lehet becipelni engem, mert legszívesebben ugye mindig csak gyerekek között lennék. Délelőtt általában 2-3 órát vagyok kinn, ebből minimum 3 km csak motorozás! Anyáék szerint őrült energiákkal rendelkezem. A parkban, ahol a mamáék laknak, van több játszótér is egy helyen, kresz park, indián tábor, meg mindenféle jó dolgok. Van külön elkerített játszótér a kicsiknek. Lassan már nincs senki, akit ne ismernék. Minden gyereknek tudom a nevét és előre kiabálok nekik. Általában én vagyok a hangadó, állítólag én beszélek a legtöbbet és többnyire megállás nélkül! :)

Ja, azt el is felejtettem mesélni, hogy megtanultam számolni egytől tízig. Van, amikor az eleje és a vége kimarad, és csak kettőtől nyolcig mondom a sort, de tudom végig is. :) És még nem is vagyok két éves!!!

Nincsenek megjegyzések: