vasárnap, március 29, 2009

Jobban vagyok

Úgy tűnik, el is illant a betegségem, fura egy vírus volt ez. Alig folyt az orrom (szinte egyáltalán nem), viszont piros volt a torkom és több napig lázas voltam. Most már harmadik napja nincs lázam és egyéb más tünetem se, talán túl vagyok az egészen.

A hétvégém a nagyszülőkkel telt, mert szombaton átmentem Piri mamához és papához, amíg anya, apa és Alexa elmentek parkettákat rendelni. Utána délután jött Ica mama, itt aludt nálunk, mivel anyának és apának kimenője volt estére. Az ügyvédem sütinapos volt, úgyhogy hozzá mentek felköszönteni.

Aztán reggel nem nagyon voltam tekintettel arra, hogy ők hulla fáradtak, viszonylag korán fenn voltam, és most este se nagyon vagyok még álmos, úgyhogy még egy kicsit viselniük kell a bulizás következményeit. :))) Egyébként szeretem, amikor itt alszik Ica mama, mert akkor a nappaliban ki van nyitva az ágy, amin irtó jól lehet hancúrozni és be lehet bújni alá úgy, hogy senki nem talál meg. :)

A csajoknak meg ma délutánra kimenőt adtunk apával, elmehettek fodrászhoz. Jó dolguk van, mert nekik nyitották ki a fodrászüzletet és senki nem volt ott rajtuk kívül. :) A jövő héten nekem is el kellene mennem Maja nénihez...

Nincsenek megjegyzések: