szerda, február 25, 2009

Gyógyultan

Sokan aggódtatok miattam, így örömmel jelentem: Meggyógyultam! :) Ma már tökéletes volt az étvágyam is, bepótoltam egy nap alatt a kimaradt kaját. Az energiám kifogyhatatlan, szóval minden rendben.
Viszont azt még nem meséltem (anya szerint le kéne kopogni), hogy úgy tűnik, visszaállt a régi rend az alvásommal kapcsolatban. Most újra 7 körül kelek reggel és este 9 körül legkésőbb alszom. Nagy dolog ez nálunk, már rég nem fordult elő ilyesmi, viszont most már legalább másfél hete tart az új szokás. :) Persze nálam sose lehet tudni, hogy meddig lesz ez így. Anyától néha kérdezik más gyerekes anyukák, hogy mikor alszom (mihez igazítsuk a közös programokat), és sosem értik, hogy miért nem tudja megmondani pontosan. Mindig csak hebeg valami olyan, hogy az elmúlt héten így volt, de hogy jövő héten hogy lesz, még senki nem tudja... :) Na jó, azért nem vagyok teljesen kiszámíthatatlan, mert a program mindig ugyanaz, de az időt lazán kezeljük. Ha csúszik, csúszik, ha nem, nem. Itt nincs katonás rend, a lényeg, hogy nekem jó legyen. :)

Nincsenek megjegyzések: