kedd, február 24, 2009

Étvágytalanul

Jelentem, jobban vagyunk. Mármint mindannyian túl vagyunk a nehezén. Az étvágyam továbbra sem a régi - ami nálam némiképp meglepő és furcsa -, de legalább már eszem valamit és nincs egyéb bajom.
A hétvégén anyáék elmentek moziba, én addig mamáéknál voltam. Kérték, írjam meg nektek, hogy aki csak teheti, nézze meg a Gettómilliomost! Megérdemelte az Oscart, csúcsszuper film!

Szóval a hétvége azzal telt, hogy kúrálgattuk magunkat itthon. Voltunk kinn sokat szánkózni meg hógolyózni, amit annyira élvezek, hogy naponta többször is kirángatom a családot - "Menjünk a hóba!" felkiáltással. Tegnap pl. anyának szóltam, hogy menjünk ki, ő meg mondta, hogy rendben, kérdezzük meg apát is. Erre én odamentem apához és azt mondtam neki (állítólag tágra nyílt szemekkel, édes tekintettel): "Apa, lenne- e kedved kimenni?" Ettől elolvadt az egész család és persze senki nem tudott nemet mondani. :)))

Nincsenek megjegyzések: