csütörtök, február 05, 2009

Hazajöttünk!

Inkább képekben mesélek, ezek úgyis beszédesebbek. :)

Ilyen volt a kilátás a szobánkból. Ez itt a sümegi vár.


Volt sok hó, amikor megérkeztünk és első pár nap még hógolyózni és szánkózni is tudtunk.


Fürödtünk sokat lenn a nagy pancsiban. Szerintetek élveztem? :)


Elmentünk egy indiai kávézóba is, ahol aztán irtó szuper volt minden. Lehetett nagy párnákon ülni, meg pakolászni jobbra-balra a gyertyákat! :)


Voltunk egy igazi malomban, ami már több, mint 100 éves. Sajnos már nem működik, bár olyan állapotban van, hogy bármikor beüzemelhető.


Elemér bácsi, aki igazi molnár családból származik, körbevitt minket a malomban, aztán megmutatta hátul az állatokat, amiket meg is etethettünk. Volt ott kecske, barika, meg egy óriási szürkemarha, amit én csak fekete bocinak hívtam. :)


Az istállóban voltak tehenek, csacsik meg egy igazi őzike. Mikor indultunk haza, még gyorsan kitakarítottam. :)


Másnap voltunk egy Tavas-barlangban, amiben végig kellett csónakáznunk. Ez egy igazi rémálom volt, de túléltük szerencsére. A barlang viszont gyönyörű!!!


Utána megnéztük az ottani tavat is, bár kicsit esett az eső, azért nagyon élveztük. A tó tele volt mindenféle aranyhalakkal, meg sok kacsával és volt ott is egy nagy malomkerék. :)


Este lovagi torna bemutató volt és középkori lakoma a vacsora. A bemutató nagyon tetszett, folyamatosan tapsoltam és kiabáltam, hogy tetszik. :) A vacsi része már nem volt annyira izgalmas, de azért nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt ez a pár nap pihi, de azért jó is volt hazajönni, mert itthon várt a kamionom, meg a kukásautóm, meg a bunker, szóval sok-sok minden, amit nagyon szeretek!

Nincsenek megjegyzések: