péntek, február 20, 2009

Fodrász után betegen

Tegnap voltam Maja néninél és levágta a hajamat. Meg apáét is. :) Szeretek fodrászhoz járni, mert kicsit birizgálják a fejemet, ez nem tart sokáig, aztán elővehetem Maja néni titkos szekrényéből azt a nagy dobozt teli játékkal, amit nekünk, gyerekeknek tart ott. Én meg már ismerem a programot, sose kérem előbb, csak ha kész a hajam. Aztán amíg apa készül, én játszok, meg fel szoktam takarítani az üzletet a különböző nyeles dolgokkal (felmosó, partvis). :)

Sajnos úgy tűnik, hogy én is és apa is elkaptuk ezt a "csudajó" vírust anyától. Mindketten szenvedünk, bocsánat, hogy így írom, de ez egy fosós-hányós vírus. Ma látott a doktornéni is - biztos, ami biztos -, de sokat nem tudott mondani. Át fog menni rajtunk, aztán elmúlik. Étvágyam nincs, nem igazán eszek, fáradékonyabb vagyok, de legalább iszom sokat.

Ja, és épül végre az új házikónk! :)

Nincsenek megjegyzések: