szerda, február 18, 2009

Mindenütt hó

Tegnap óta rengeteg hó esett, minden gyönyörű szép fehér és jókat lehet kinn hancúrozni. Voltunk kinn szánkózni sokat, építettünk hóembert, meg hógolyóztunk is. Mondjuk az úgy működik, hogy anya gyúrja a golyót nekem, én meg jól eldobom. De azt már értem, hogy egymást kell dobálni és vicces is nagyon az egész. Viszont azt nehezen viselem, ha víz éri a kezemet, kicsit talán kényes vagyok... :) Kesztyűben persze minden rendben. Egy dolgot nem szeretek csak ebben a hóban, hogy nem mindenhol tudok motorozni, mert a havon valahogy nem igazán megy a motorom, és ez nagyon nem tetszik. Egyébként azt is imádom, hogy rengeteg gyerek van kinn ilyenkor, mert félelmetesen "gyerekfüggő" vagyok. Ha csak meghallok egy gyerekhangot, már rohannék oda játszani. Mindegy, hogy ismerem, vagy nem, az is mindegy, hogy fiú vagy lány, csak gyerek legyen. Egy kicsit jobban kedvelem az idősebbeket, mert azokkal már lehet beszélni, de igazából mindegy. :) Tegnap volt is egy kislány a játszótéren, aki annyi idős mint én, és még nem beszél. Én meg ugyebár már folyékonyan, és a kislány anyukája nagyon meg volt lepve rajta. Azért beszéd nélkül is jókat játszottunk együtt. :)

Nincsenek megjegyzések: