péntek, április 11, 2008

Virágok

Az elmúlt pár napban párszor megtréfáltam a családot, mert a délelőtt alvós sétálásomat felcseréltem egy igazi sétálós sétára. Most már járok játszótérre, homokozóba, hintázom és csúszdázok, kutyázok, virágot szedek, stb... Szép az idő, csiripelnek a madarak, nyüzsög a város, hát hogyan is aludhatnék???

Anya már azt hitte, hogy kezdek áttérni a napi egy alvásra, de ezt mégsem lehet kijelenteni, mert ma is kétszer aludtam, csak kisebb csúszásokkal. Majd az elkövetkezendő pár nap eldönti, marad-e a régi szokás, vagy jön az új. :-)

A virágszedésről jut eszembe, hogy ez is egy újabb kedvelt szórakozásom. Képes vagyok, akár két órán keresztül is szorítani a már megszerzett példányt, el nem engedem, még aludni is magammal viszem. Néha hihetetlenül tudok ragaszkodni valamihez, amit megkaparintottam és ilyenkor nem vagyok hajlandó elengedni. Valamelyik este például cukros papírt találtam és még a fürdőkádba is vittem, úgy szorítottam, senki ne tudja elvenni, hogy esélyt se hagytam rá nekik...

Nincsenek megjegyzések: