vasárnap, április 27, 2008

Beteg vagyok

Hát elszóltuk magunkat, hogy nem vészes a vírus, ugyanis tegnap délutánra lázas lettem. Ez persze nem olyan nagy dolog, csak azért csinált mindenki nagy ügyet belőle, mert ugyebár én életemben először lettem lázas. Nagyon bágyadt voltam, kipirultam, nyűgösködtem, de alapvetően ennek ellenére jó volt a kedvem. Elmentünk az ügyeletre is - biztos, ami biztos -, kaptam antibiotikumot, azt mondták, most már azért kellene. Ezt is életemben először. Este 10 körül lement a lázam, de ennek ellenére nyűgös éjszakánk volt. Fél egykor felkeltem és háromig ébren voltam. Először csak sírás, nyűglődés, aztán meg játszottam, tapsikoltam - mert ezt is nemrég tanultam meg, hogyan kell. Na szóval hosszú éjszaka volt. Azóta Anyán és Apán is kitört a nátha és Alexa se javult, úgyhogy egyelőre a vírusok az erősebbek...
Ma jöttek volna hozzánk Kispepóék, de sajnos emiatt le kellett mondani. :-(

Nincsenek megjegyzések: