csütörtök, április 24, 2008

Megvan!

Megszereztem, elkaptam! Mármint Alexa vírusát. Sikerült nekem is elkapnom, úgyhogy inkább le sem írom, milyen volt a mostani éjszakánk... orrdugulás, orrszívás, nyűglődés, stb. "Rengeteget" aludtunk...
A reggelünk azzal telt, hogy elmentünk a doktornénihez. A helyzet az, hogy mindig ő jön hozzánk, de most hétfőtől egy hónap szabira megy, ezért most éjjel-nappal ő helyettesít másokat, akik majd őt fogják jövő héttől. Szóval egész nap a rendelőben volt, így kénytelenek voltunk elmenni hozzá. Mindegy, mert én élveztem, folyamatosan "rohangáltam", kiabáltam, megmutattam, ki a főnök. :-)
A betegségem nem vészes, taknyosság és köhögés, egy kis köptetővel, orrcseppel és köhögés elleni szerekkel antibiotikum nélkül. Szóval nincs nagy gond. :-)

El ne felejtsem elmesélni, hogy már teljesen egyedül járkálok a lakásban - mármint amikor ahhoz van kedvem. Megyek át egyik szobából a másikba két lábon, kapaszkodás nélkül, most már megfontoltan lépkedek, nem csak lendületből szaladok. Szóval már tényleg nagy fiú lettem! :-)

Nincsenek megjegyzések: