vasárnap, április 13, 2008

A plazaboy

Arról már sokszor írtam, hogy imádom a PLAZA-kat. De ma először olyan igazi plazaboy-ként is viselkedtem. Kiszálltam a babakocsiból, gyalog sétáltam, nézegettem a kirakatokat, megfogdostam a ruhákat, felpróbáltam-kipróbáltam néhány dolgot, szóval ez egy kicsit más volt most, mint eddig.

Kaptam egy szandált (vagyis majd megkapom szülinapomra!), hogy a járás majd könnyebb legyen - persze egyelőre szandálban teljesen bénán megy. Magas a lábfejem, ezért alig van olyan típus, ami egyáltalán felment a lábamra. Úgy tűnik, csak a tépőzáras verzió lesz befutó, mert a csatosból nincs olyan, amibe belemenne a lábam. Kis husika a lábam :-).

Néztünk sport babakocsikat is, mert most már mindig ülök a babakocsiban és a mostani kezd túl nagy lenni és nehézkes a sétáltatáshoz. Egyelőre nem döntött a család, hogy milyen legyen, mert úgy tűnik, ez legalább annyira bonyolult lesz, mint a mostani. Mindent túl tudományosan közelítenek meg manapság, és túl nagy a kínálat... Majd megmutatom, ha meglesz az új csoda! :-)

Nincsenek megjegyzések: