péntek, április 18, 2008

IKEA

Tegnap késő délután Anyával úgy döntöttünk, hogy elmegyünk csavarogni egyet az IKEA-ba. Az egész kiruccanás annyira jól sikerült, hogy nekem végig fülig ért a szám.
Először is, jobban szeretek Anya kocsijában utazni, mert ott az első ülésen ülhetek, így Anyát is látom végig, meg minden mást is és ez tök izgalmas. Az eső szakadt, dugó volt mindenhol, de mi csak hallgattuk a zenét és irtó jól mulattunk. Az áruházban aztán felavattuk az új babakocsimat (elfelejtettem elmesélni, hogy megvettük!). Ez is nagyon tetszett, mert nagyon könnyű vele közlekedni, én meg fordítva ülök és sokkal többet látok így a világból. Az áruházakat meg tudjátok, mennyire szeretem... :-)
Beültünk az étterembe is, jól bekajáltunk, aztán vettünk egy-két dolgot és hazajöttünk. Ott is, mint mindenhol, megint én voltam a legnagyobb hangú gyerek. Állandóan hangosan örülök mindennek, amitől persze mindenki figyelmét felkeltem és kiprovokálom, hogy mindenki hozzám szóljon, mennyira aranyos és szép vagyok! :-))) És még azt mondják, hogy a nők hiúak...

Nincsenek megjegyzések: