hétfő, április 21, 2008

1 éves lettem!



Szombaton 1 éves lettem!!! :-)
Voltunk mamáéknál, kaptam lufikat, mesekönyveket, aztán vasárnap tartottuk az igazi szülinapi partit. Itt voltak keresztanyák, Alexa keresztszülei, meg a szomszéd kislányék. Gyönyörű idő volt, egész nap kinn voltunk a kertben. Tele volt a lakás lufikkal, volt tortám tüzijátékkal és marcipánokkal (anya sütötte a tortát! - ez nagy szó!), és persze kaptam egy csomó szép ajándékot. Nagyon jól éreztem magam, mire vége lett a bulinak, már majdnem összeestem a fáradtságtól, de szuper volt minden!!!



És hogy mit is tudok 1 évesen?
Már megyek egyedül is, 8 fogam van, felnőtt kajákat eszem, rengeteget "dumálok", be nem áll a szám. Imádom a csajokat magam körül, főleg a gyerekeket. Tudok bújócskázni, integetni. Felismerem a család tagjait névről is. Beszélni még nem beszélek, de mondom, hogy anya, dádá, pápá (ehhez integetek is).

1 megjegyzés:

Jutka írta...

Szia Draga Levike!

Nagyon Boldog Szulinapot kivanok neked es gratulalok hatalmas sikereidhez!!!

Csak igy tovabb, elvezd az eletet, es szeress mindenkit, mint eddig! Es sose hagyd magad, szuleidnek sem! :-))
Sose hidd, hogy "nem tudsz"...es ne hidd el masoknak se! Csak akarni kell, de azt hiszem, ezt mar te is megtanultad!! :-))

Nagy pusszancs neked!!
Szeretettel,
Jutka