szerda, április 02, 2008

Hát nem ment...

Tegnap este óriási izgalommal várta az egész család, hogy megengedjük a hőn áhított fürdővizemet és egy hatalmas pancsolással ünnepeljük meg, hogy végre meggyógyultam. Sajnos csalódást kellett okoznom mindenkinek, mert egyáltalán nem voltam hajlandó bemenni a fürdőkádba, úgy ordítottam, mintha öltek volna. Apa és Anya már mindent kipróbáltak, játékok, labdázás, vízbe állítást, lábbal pancsizás, szóval minden, amit csak el tudtok képzelni, de én menekültem és sírtam, hogy ki szeretnék jönni. Szóval most nem tudják, hogy a kádtól van félelmem vagy a víztől, de azt senki nem gondolta volna, hogy két hét kihagyás ezt fogja eredményezni. A ma estét már nem várják annyira, mert azért természetesen meg fogjuk próbálni, de garanciát nem vállalok semmire...

Ja, és ma reggelre megint taknyos lettem. :-(

Nincsenek megjegyzések: