vasárnap, február 10, 2008

Wellness

Újra itthon! Hazaérkeztünk a pihiből, amit igazából most ki kéne pihenni, mert kicsit fárasztó volt, viszont annál szuperebb. Nagyon jól bírtam az egészet, sőt még élveztem is nagyon. Voltunk mindenfelé, láttunk szép helyeket, pancsoltunk nagyokat, sétáltam sokat a levegőn, láttunk lovas fogathajtó versenyt, Alexa lovagolt sokat, és rengeteget ettünk napokon keresztül... Íme képekben, mi minden történt. :-)

Az éttermekben, mindenhol kaptam etetőszéket és ebből pl. ki is csúsztam, egyszer csak az alján jöttem ki. :-)


Első nap hulla voltam, amikor elindultam fürdeni, úgy gondoltam, még gyorsan kipihenem magam előtte. Először a bárban, aztán az uszodában.


Azért volt sok pancsi is, amit nagyon komolyan vettem, mert úgy csináltam a vízben, mintha fontos munkát végeznék, és az nem ismer tréfát...


Felvettem egy új szokást, hogy állandóan harapok másokat. Anyának a válla és a nyaka ívét szeretem a legjobban, Apának az orrát.


Voltam kirándulni egy földtani ösvénynél, ami igazából egy bauxit bánya.


Piknikeztem a szabadban Csókakőn, ahol egy nagyon kedves házaspár beengedte anyáékat a lakásába, hogy meg tudják melegíteni az ebédemet. :-)


Összeismerkedtem Foltossal is.


Az étlapon annyi új íz volt, hogy mindet ki akartam próbálni...


Hát röviden ezek voltak a legfontosabb pillanatok. Most egy pár napig valószínűleg csak pihizünk. :-)

Nincsenek megjegyzések: