csütörtök, február 28, 2008

Zűrös napok

Tudom, kicsit elmaradtam mostanában, de annyira zűrösek voltak a napjaim, hogy nem jutott időm írni. :-)
Kedden Ica mamáztam, mert hazajött az egy hetes útjáról és eljött meglátogatni. Ma meg Piri mamáéknál voltam, szóval nagymamás hetem volt.
Tegnap kicsit felbolydítottam a napirendemet is, mert délelőtt nem akartam aludni és több mint 4,5 órás ébrenlét után ájultam el, miután gyakorlatilag alva ettem. Azt hiszem, ilyet se csináltam még sosem. :-)
Reggelente maradtam a korán kelésnél, a régi 8 órai kelésemet feladtam, és mindegy, hogy este mikor fekszem, reggel hat és hét között már kelek. Anya szerint Alexa is mindig így csinálta, amikor kicsi volt. Hétköznap nem is gond, mert kel az egész család, de hétvégén nem igazán örülnek nekem és nem értem, miért... :-)

Nincsenek megjegyzések: