szerda, február 20, 2008

10 hónaposan

Tegnap 10 hónapos lettem, úgyhogy már igazi nagy fiúnak számítok. 10,64 kg-ot nyomok, és valami 76 cm körül van a magasságom, de ezt elég nehéz megmérni.
Sok minden nem változott az elmúlt hónapban, most nem sokat híztam, inkább nőttem. Eszem rengeteget, de olyan vagyok, mint egy perpetum mobile, sosem állok meg, folyamatos mozgásban vagyok. Imádok sétálni, vagyis imádom sétáltatni a családomat. Tudom mondani, hogy NEM. Ha rámszólnak, hogy valamit nem szabad, akkor én is mondom, hogy nem. Imádok állni, szívesen mennék, de még nem tudok. Sértődékeny vagyok és akaratos, de nem vészesen. Még mindig nyugodt vagyok nagyon. Imádok játszani, fürdeni és csavarogni. Szeretem az embereket, mindenkivel barátságos vagyok.
Legközelebb azt is megmutatom, hogy fürdik egy 10 hónapos! :-)

Nincsenek megjegyzések: