vasárnap, február 17, 2008

Hétvége

Annyi minden volt mostanában, hogy nem jutott időm írni :-).
Volt itt valamiféle Valentin nap, amit még nem annyira értek, de Apa valamiért hozott szép virágot Anyának, amit vicces volt megtépkedni... már, ha hagyták volna.
Tegnap keresztanyáéknál voltunk, mert a nagyobbik hercegnő - Anya keresztlánya :-) - 5 éves lett, és azt mentünk megünnepelni. Furcsa volt, hogy nagyon sokan voltunk, folyamatos pörgés, hangzavar, felnőttek és gyerekek nyüzsögnek, úgyhogy kicsit visszafogottabb voltam az átlagnál, de jól éreztem magam. Aztán amikor a tömeg oszlani kezdett, én is jobban feléledtem, este meg hulla fáradtan estem az ágyba, mintha elájultam volna.
Ma voltam Mamáéknál, mert a család többi tagja moziba ment (nem tudom, miért nem vittek magukkal!!!). Utána meg jött a nagybátyám - Anya öccse - és számítástechnika órákat vettek, amibe próbáltam besegíteni, de nem igazán engedték. Ezt sem értem miért....

Ja, és keresztapáék ma nagyon szépen nyertek az itthoni legnagyobb rivális ellen, ami szuper hír! Hurrá-hurrá-hurrá! :-)

Nincsenek megjegyzések: