szombat, február 23, 2008

Nátha

Már megint taknyos az egész család, vagyis Anya csak kicsit, de Alexa és Apa velem együtt eléggé taknyos. Hála istennek senki nem lázas, nem vészes a helyzet, csak megint orrszívó porszívóval fekszem, kelek. A hangulatom viszont tökéletes és az étvágyam is jó. :-) Most már szinte mindig azt eszem, amit a többiek és mindenfélét nagyon szeretek, nem vagyok válogatós. Egyedül a spenót nem jött be eddig, de ma például tejszínes töltött tök volt és imádtam. :-) Lehet, hogy már tényleg nagy fiú vagyok?? :-)

Egy-két szót is gagyogok már. Azt már írtam, hogy pl. gyönyörűen használom a NEM szót. Ha rám szólnak, hogy valamit nem szabad, én is mondom, hogy nem. Ha anyától akarok valamit, akkor kiabálok neki, hogy anyanyanyany. Ha finom a kaja, akkor mammamm. Ez már a kommunikáció csúcsa, nem? :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi, look here