hétfő, május 03, 2010

Majális

Szombaton Ica mamánál voltunk anyák napozni, utána meg Irén mamánál, aztán kicsaltuk magunkkal a ligetbe a majálisra. Megállapítottam, hogy ez a majális dolog jó muri, nekem nagyon tetszett minden. :) Apa és anya már nem voltak ennyire elragadtatva, rengeteg ember, hatalmas zaj, stb., de nekem tetszett a nyüzsi, a zene, a tánc, a játékok, az ugrálók, lufik, pecázás, perecek, stb. Jó sok mindent kipróbáltam, csak a körhintákra nem ültem fel. Azaz felültem többször is, de az utolsó pillanatban mindig leugrottam, hogy mégsem megyek. Három helyen ki is fizettük, aztán a pénzt visszakértük, mert megfutamodtam. :) Először az ugrálóba sem akartam bemenni, onnan is kijöttem vagy háromszor, de aztán a végén belejöttem és alig akartam kijönni. :) Kár, hogy anyáék szerint csak ritkán van ilyen majális és nem lehet többször elmenni ide.



Vasárnap Piri mamát köszöntöttük, aztán elmentünk cipőt venni és úgy elfáradtam, hogy a délutáni alvásom majdnem négy óra hosszúra sikeredett, este fél hétkor keltem fel és még csak utána kezdődött az este! :)

Nincsenek megjegyzések: