hétfő, május 03, 2010

Anyák napja

Pénteken volt a bölcsiben anyák napi ünnepség. Nagyon készültem rá, mert ez volt az első igazi "anyák napjám". Már előtte elkészítettük az ajándékokat Julcsival és egyik nap ki is borultam, hogy nem vihetem haza anyának, amikor neki csináltam. Aztán a próbákon max. egyszer voltam hajlandó próbálni, mondván, hogy ezt már csináltuk. :) Pénteken délután viszont tele lett a bölcsi gyerekekkel, anyukákkal és én nem voltam igazán jó kedvemben, úgyhogy teljesen ki is vontam magam a forgalomból. Nem voltam hajlandó odaállni a gyerekek közé énekelni és verset mondani, hanem félrevonultam egyedül autózni és sztrájkoltam. Pedig anyának megígértem, hogy fogok énekelni és készültem is nagyon, de aztán a nagy pillanatban meggondoltam a dolgot. Csináltunk mindenféle szép ajándékot anyának és a mamáknak, meg Julcsival gyúrtunk kókuszgolyót, ami igaz, hogy nem nagyon hasonlított golyóra, de anya szerint nagyon fincsi lett. :)
Miután hazajöttünk, itthon elmondtam minden verset és éneket anyának kettesben, így mégiscsak más volt... :)

Nincsenek megjegyzések: