hétfő, május 31, 2010

Állatkert

Szombaton délelőtt találkoztunk Sanyival és Danival a városban, aztán Alexa elment velük sétálni a Váci utcába, mi meg anyával és apával nekilendültünk az Állatkertnek. Gyereknapi hétvégén gondolhatjátok, mennyire "nem voltak sokan". Voltak állatok, amik nagyon izgattak és volt, ami egyáltalán nem érdekelt. Viszont anya megállapította, kicsit félősebb lettem, mint a tavalyi látogatásunkkor, mert néhány állattól azért összerezzentem és megijedtem, a simogatóban se akartam simogatni. Ha megtetszett egy kiskecske, akkor anyának szóltam, hogy simogassa meg. :) Jó muri volt az Állatkert, nagyon jól éreztem magam, úgyhogy a hőség és a tömeg ellenére jó kis program volt. Utána mentünk mi is Alexáék után, és Sanyáéknál találkoztunk, akit végre felköszöntöttünk a 18. szülinapjára, mivel azóta sajnos még nem találkoztunk.

Vasárnap délelőtt pihi volt itthon, anyát elkísértem bevásárolni, mert nem szeretem, ha egyedül megy. :) Ilyenkor azért csurran-cseppen nekem is valami. :))) Most épp egy vonat, mivel állítólag gyereknap volt. Nem tudom mi az, de a rádióban is mondták és kiabáltam anyának, hogy "TÉNYLEG gyereknap van, anya!". Akkor jöttem rá, hogy nem viccelt. :)
Délután családos plaza-túrára indultunk, mivel néhány ruhánkból kifogytunk. Viszonylag jól viseltem az egészet, bár néha kicsit untam, azért nem volt olyan nehéz dolguk velem.

Nincsenek megjegyzések: