hétfő, május 24, 2010

Gigivel

Hétvégén itt voltak a szlovák barátaink és végre újra láttam Gigit, akinek irtóra örültem!!! Nagyon sokat játszottunk, csak sajnos tegnap este már haza is kellett menniük, mert náluk munkanap a pünkösd hétfő.

Aznap, amikor megjöttek, elmentünk egy lovasáruházba, mert Gigi is lovagol Alexához hasonlóan és kellett venni neki gerincvédőt. Onnan még elmentünk növényeket venni, aztán kimentünk a "Kistarcsa Napok" rendezvényre itt nálunk, ahol sok mindent csinálhattunk volna, ha nem szakad ránk az ég és a vihar nem küld be minket a cukrászdába "túlélni". :) Viszont még előtte ettem egy fagyit! Ez azért nagy dolog, mert eddig kb. kétszer ettem életemben fagyit, nem voltam hajlandó belekóstolni sem, mert hideg. De most láttam, hogy Gigi is eszi, aztán kértem én is és halálosan komoly arccal nyaltam, mintha iszonyú nehéz feladatot végeznék, miközben le és fel járkáltam komolyan. :) Anyáék szerint vicces volt nagyon. Aztán jött az eső, majd gyorsan el is ment, mi meg jöttünk haza hancúrozni a kertben. Apát kergettük és birkóztunk vele állandóan.

Vasárnap itthon voltunk és egész nap játszottunk, aztán este sajnos elmentek haza. Giginek szeptemberben kistestvére születik, de remélem, még a nyáron azért tudunk találkozni legalább egyszer! :)

Ma meg itthon pihizős napunk volt, sütött a nap, élveztük a kertet, nagyon szép volt!

Nincsenek megjegyzések: