szombat, január 30, 2010

Itthon köhögősen

A héten kimaradt megint a bölcsi, mert múlt hétvégén sikerült úgy megfáznom, hogy torokgyuszit kaptam. :( Köhögés, torokfájás, orrfolyás, a szokásos... Pár napig anya kúrálgatott, aztán hívtuk a doktornénit, mert a köhögés egyre csúnyább volt és sajnos nem sikerült megúsznom antibiotikum nélkül a dolgot, de most már jobban vagyok. :) Még szerdáig itthon leszek, és csütörtökön mehetek újra bölcsibe, amit már nagyon várok. Ma vásárlás közben találkoztunk Julcsival (óvónénim) és családjával, és rettenetesen örültem, hogy Jázmint újra látom. :) A vége az lett, hogy áthívtuk magunkhoz, és itt volt nálunk kicsit játszani, nagyon szuper volt!!! Néha kicsit irigy kutyát játszottam és kiskakas voltam, de csak örömömben, mert annyira jó volt, hogy itt volt! Remélem, máskor is eljön hozzám.

Nincsenek megjegyzések: