péntek, január 01, 2010

BUÉK

A tegnap esti buli előtt még meglátogattuk keresztanyáékat, mert előző este ugyan itt voltak nálunk, de kevés volt a csajokkal játszani, így még tegnap ráhúztunk pár órát Szadán is. Kaptam az ő Jézuskájuktól egy Verdás rollert, irtó szuper. Azóta rollerrel közlekedem a folyóson, még fürdeni is azzal mentem. Hiányozni fognak a csajok, megint sokáig nem fogom látni őket.

Tegnap elbúcsúztattuk az óévet, és annyira tevékenyen részt vettem a dologban én is, hogy nem feküdtem le nagyon-nagyon sokáig, fél éjszaka virgonckodtam a nagyokkal. Élveztem nagyon, mert itt voltak Öcsiék, meg Sanyiék és társasjátékoztak, amiből nekem is jutott néhány kártya néha, meg nyomogathattam a sípolóját, úgyhogy én is benne voltam kicsikét. Aztán volt sok duda itthon, meg szerpentinek lógtak mindenfelé, és apa vett tüzijátékot is, de az nekem nem igazán tetszett, mert túl hangos volt, kicsit féltem tőle, úgyhogy inkább bejöttem a lakásba. Jó buli volt, kár hogy ritkán van ilyen! :)
Boldog új évet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: