kedd, január 05, 2010

Vissza a régi kerékvágásba

Sajnos vége a jó kis családi hétköznapjainknak, mert újra elkezdődött a munka, iskola és bölcsi, úgyhogy megint kevesebbet vagyunk együtt. Szuper jó volt, hogy két hétig folyamatosan együtt volt a család és tegnap, amikor felkeltem reggel, nagyon nehezen viseltem, hogy nem találom sem anyát, sem Alexát. Egész nap kerestem őket, nem értettem, hogy hová tűnhettek. Közben meg elindultunk apával bölcsibe, ahol legnagyobb meglepetésünkre kiderült, hogy nincs bölcsi, csak kedden nyitnak. Ettől megint morcos lettem, már mindenki eltűnt? Nem elég, hogy nincs anya és Alexa, de még Julcsi és Jázmin se (Julcsi kislánya - a szerk.)? Szóval csalódottan hazamentünk, persze volt történés közben, mert szerelők jöttek, vásárolni voltunk, elmentünk Irén mamához, de délután, amikor anya hazajött, folyamatosan azt kérdeztem tőle, hogy hol volt és miért nem volt itthon. Aztán le se kattantam róla, csak vele csináltam mindent, evés, fürdés, tévézés, pisilés, kisajátítottam anyát egy kicsit. Szóval, nehéz lesz megint megszokni, de majd csak belerázódunk valahogy a hétköznapokba újra. :)

Nincsenek megjegyzések: