vasárnap, január 24, 2010

Felvételi és egyebek

Túl vagyunk megint egy eseménydús hétvégén. Pénteken Piri mamáéknál aludtam, átmentem kicsit hancúrozni hozzájuk, anyáék meg tanultak Alexával, mivel szombaton reggel ment egyetlen nővérkém felvételizni. A magyar nagyon könnyen ment neki, a matek meg nagyon nehezen, úgyhogy még nem tudjuk, mi lesz belőle, de egy stresszesebb időszaknak hála az égnek, vége. :) Aztán vendégeink is jöttek hétvégén, de én csak szombaton találkoztam velük, mivel a család még elment a CSI kiállításra nyomozni egyet, és nekem "nem volt kedvem" velük menni. :) Mindegy, mert a kiállítás után jöttek értem és este végre én is találkozhattam Petiékkel, akit nagyon szeretek és nagyon örültem nekik. Peti apának másodunokatestvére, vagy valami ilyesmi.... az unokabátyjának a fia. A párjával, Anitával jött, akit ugyanúgy hívnak, mint anyát. :) Még sose találkoztam másik Anitával, vicces dolog volt. :) Ma reggel sajnos elmentek haza Zalaegerszegre, mi meg átmentünk Öcsihez, hogy jól megünnepeljük az ő szülinapját is! Jó volt ott is nagyon! Aztán a csajok még elmentek vásárolni, én meg apával itthon maradtam és egy "kis" délutáni - potom három és fél órás - alvással kipihentem a hétvégét. :)
Sajnos holnap kimarad a bölcsi, mert elkezdtem köhögni.... Reméljük, nem tart sokáig és hamarosan mehetek újra randalírozni a többiekhez!!! :)

Nincsenek megjegyzések: