vasárnap, január 03, 2010

Balázs

Tegnap megint nagy volt az öröm, mert a régi lakóhelyünkről az egyik jó barátom meglátogatott minket a családjával. Balázzsal egy idősek vagyunk (két hónap különbséggel) és nagyon jól megértjük egymást. Így volt ez tegnap is, jól kijátszottuk magunkat, mert már szeptember óta nem találkoztunk. Anyát némiképp megnyugtatta, hogy van még egy hasonló korú kisfiú, aki legalább annyira rossz evő, mint én vagyok mostanában. :) Tudjátok én mindig arról voltam híres, hogy kétpofára ettem BÁRMIT, most meg belém kell imádkozni a kaját és irtóra válogatós lettem. Új dolgokat nem vagyok hajlandó még csak megkóstolni sem, szóval nem könnyű velem az evés itthon. Azért a bölcsiben jobb fej vagyok, ott annyira nem válogatok, mint itthon. :) Na mindegy, tegnap itt volt Balázs és nagyon jó volt, hogy itt voltak, mert rengeteget hancúroztunk együtt. Rajzoltunk a táblára, vonatoztunk, autóztunk, rohangáltunk. Remélem, hogy nemsokára találkozunk megint!

Nincsenek megjegyzések: